Predlog nedeljnog jelovnika za hrono ishranu (7)

08/06/2015

Samokaznjavanje

Kuva i piše:
Ana Ćubela

Ana profil

 

 

 

hrono-kuhinja-kuvar-ana-cubela

 

I ovog ponedeljka predlog jelovnika za restriktivan deo hrono ishrane. Ne morate da se slepo pridržavate menija, neka vam posluži kao putokaz kako bi trebalo da se hranite. Gledajte da hrana bude što raznovrsnija, da pored mesa u tanjiru često imate i ribu. Umesto mesa, možete da pojedete pečurke, one su takođe odličan izvor proteina. Količine nisu ograničene, ali nema grickanja između obroka.

Iako je u ovoj ishrani svašta nešto dozvoljeno, najjednostavniji obroci sa malim brojem namirnica su uvek najbolji.

One koji se prvi put susreću sa hrono ishranom savetujem da prvo pročitaju sledeće tekstove:

Šta je hrono ishrana

Šta znači restrikcija u hrono ishrani

Nekoliko saveta za početnike

Zašto je važno da jedemo na 5 sati ako hoćemo da mršavimo

Prethodni jelovnici:

Predlog nedeljnog jelovnika za hrono ishranu (1)

Predlog nedeljnog jelovnika za hrono ishranu (2)

Predlog nedeljnog jelovnika za hrono ishranu (3)

Predlog nedeljnog jelovnika za hrono ishranu (4)

Predlog nedeljnog jelovnika za hrono ishranu (5)

Predlog nedeljnog jelovnika za hrono ishranu (6)

DORUČAK RUČAK VEČERA
PONEDELJAK  Domaći hleb, puter, suhomesnato, kiselo mleko Teleći ratatuj, obavezna salata  Salata sa tunom i lukom
UTORAK  Domaći hleb, jaja na oko, paradajz Teleći ratatuj, obavezna salata  Tikvice punjene piletinom
SREDA  Projice sa ajvarom, krastavac Som sa povrćem, salata  Skuša sa povrćem, salata
ČETVRTAK  Pita sa prosom i spanaćem Svinjetina sa povrćem, obavezna salata Pire od kelerabe i ćuretina, plus salata
PETAK  Kuvana jaja sa začinima, lepinje od heljde  Pastrmka sa zelenom salatom Omlet od belanaca (može iz rerne, a može i iz tiganja), plus salata
SUBOTA  Pica preklapača Gulaš sa junećim mesom, salata  Punjene pečurke, plus salata
NEDELJA  Tanka lepinja, humus, paradajz Gulaš sa junećim mesom, salata  Salata sa oslićem



5 komentara

    1. Ja koristim maslinovo ulje i svinjsku mast. Ništa ne pržimo u bukvalnom smislu, već dinstamo ili pečemo u dobrom tiganju tako da ne mora puno masnoća da se stavlja.

Ostavite komentar