Povratak osnovama

04/09/2017

 

Kuva i piše:
Ana Ćubela

 

 

hrono-kuhinja-kuvar-ana-cubela

 

 

 

Što se jelo, jelo se. Što se pilo, pilo se.

(Lupam šakom o sto!)

Nekome je nova radna godina počela još u petak, sa đacima prvacima. Meni počinje danas. Što se odmaralo, odmaralo se. Poslednja dva meseca sam “letela” nisko, manje radila nego obično, dosta putovala, gledala da uživam kad god mogu. Tu i tamo se malo preterivalo i sada je vreme da se okrene nov list. Na svakom polju, pa i onom koji se tiče hrane.

Nisam se merila pre početka praznovanja pa bi bilo glupo da se sada izmerim jer ne znam šta bih dobila time. Oblačim iste stvari kao i i poslednjih meseci, ali više ne stoje isto. Znaju žene o čemu pričam. Sve se nekako zaokruglilo. A uskoro će i maltene mesec dana kako ni u teretanu nisam kročila.

Nijne problem malo skrenuti s puta ako znaš kada da se zaustaviš. I kako da se popraviš. Ja se uvek vratim nekim osnovama, što jednostavnijim stvarima koje uvek rade posao.

  1. Ustajanje ranije
  2. Tri šolje tople vode sa par kapi limuna
  3. Šetnja s psima
  4. Doručak, ručak i večera što jednostavniji
  5. Više svežeg povraća u obrocima nego termički obrađenog
  6. Povremena užina
  7. Dosta tečnosti u toku dana
  8. Nula alkohola

U skladu s tim jutros je bio klasičan hrono doručak. Tri jaja na oko, ispečena na malo svinjske masti pa posuta biberom, karijem i malo morske soli. Integralni hleb prepečen u tiganju za palačinke i zaliven sa malo maslinovog ulja. Tetkina ljutenica da me razbudi.

Posle doručka kafa. Jaka. Obično ne pijem kafu u toku dana pa gledam da ujutru uzmem dobru dozu kofeina.

Za dobra jutra. Turska, brutalno jaka. #mornings #coffee #coffeetime #kafa

A post shared by Ana Cubela (@hronokuvarica) on

Nisam u restrikciji već jako dugo, ali rado jedem neka restriktivna jela, posebno kada su ručak i večera u pitanju. Mislim da su ona presudna za održavanje kilaže. Doručak je uvek najmalnji problem jer ćemo ga sigurno u toku dana potrošiti. Sve ostalo, ako čovek ne vodi računa, može da bude problem. A što je doručak jači, to je apetit u toku dana manji, pa ga je lakše kontrolisati, kao i želje za svakojakom hranom.

Ukoliko nekoga zanima kako jedem iz dana u dan, može da me prati sledećih nedelju dana. Gledaću da objavljujem maltene sve što pojedem i popijem. Što ovde na blogu, što na Instagramu.

Ručak

Čitamo se uskoro!



Ostavite komentar