Najvažnija pravila hrono ishrane

18/04/2017

Hrono ishrana je odlično smišljen sistem u kojem svako može da se pronađe. Postoji puno malih pravila koja mogu da vam pomognu da brže smršate ili da se bolje oblikujete, ali samo nekoliko jako važni. I da se samo njih pridržavate imaćete uspeha sa zdravljem i kilažom.



18 komentara

  1. Pozdrav Ana, imam jedno pitanje, ako bi bila ljubazna da mi odgovoriš. Do nedavno sam bila u restrikciji, sada bih da izađem iz nje, jer sam smršala. Naime, nije mi jasna stvar sa užinom (do sada je nisam imala pa mi nije pravila problem). Kako je moguće ubaciti užinu između ručka i večere, a da se pri tom ispoštuje satnica i pravilo o 5h nejela? Drugo pitanje je da li baš mora da se večera pošto nisam neki ljubitelj večere? Hvala unapred

    1. Sladak deo je najbolje uzimati između ručka i večere. a van restrikcije večera može i da se preskoči ako imaš užinu. Ali ne bi trebalo stalno.

  2. Da se malo pohvalim…Za mesec dana restrikcije spalo mi je 7 kg. Extra..Prvi put bez nervoze, vrtoglavice i gladi..Nastavljam…

  3. Cao, ni meni nije jasno kako ispostovati pravilo o 5h ne jela ako imam uzinu. Hvala unapred

    1. Razmak može da bude od 4 do 6 sati, idealno 5. A večera može već sat i po do dva posle užine. Na primer: 8 doručak, 13 ručak, 18 užina, 20 ili 21 večera.

  4. Za doručak koristim nekoliko prženih paprika u maslinovom ulju ili svinjskoj masti sa i bez par domaćih jaja, uz salatu od paradajza i crnog luka. Obično za doručak, pošto ih bez hrono hleba koji je restriktivan tokom ručka i večere.

    Polako zaboravljam ukus čokolade, piva, sokova, hleba i peciva, mada jutarnji vreli burek sa mesom moram ponekad.

    Takođe koristim dva džokera nedeljno, a to je obično šolja domaćih pečenih slanih semenki kojima je sada sezona i koje su moj digestivni porok, ali mi je to obrok, obično večera, prirodna i zdrava grickalica za movie time.

    Je li ovo ok u okviru hrono ishrane nerestriktivnog perioda?

  5. Cao Ana! Nadam se da mozes da mi das savet. Visoka sam 166 cm, teska 67 kg. Htela bih da skinem jedno 7kg. Trenutno mi se cini, da se od hrono ishrane jos i gojim 😪. Do duse, tek sam par dana pocela “ozbiljno” hronovski da se hranim. Da li je mogu, da ja ne mogu da smrsam, jer nemam bas prevelik visak kilaze? Bilo bi divno od tebe, ako bi mogla da mi odgovoris, ne znam vise sta da pokusam. Puno pozdrava

  6. Da li se mogu skidati kilogrami,a da nisam na restrikciji (da imam i uzinu)? Do idealne tezine mi treba nekih 5kg manje. Hvala unapred i pozdrav.

  7. Ja jedem sve po propisima restrikcije. Ujutru u glavnom hrono hleb sa nekom sunkom, pilecim prsima ili slicno, maslac i paradajz ili krastavac. Za rucak neko meso sa povrcem ili salatom i uvece salata sa piletinom ili tunjevinom ili pilece belo sa salatom ili povrcem. Ujutru pijem limunadu i tek posle pola sata doruckujem i kafu pijem posle dorucka. Imam osecaj da ipak jedem kolicinski vise nego sto sam pre hrono ishrane jela, pa mi se valjda zbog toga cini, da se gojim. Pre sam jela uglavnom jednom dnevno, ali sam grickala sve i svasta po ceo dan, bio to cips, grisine, cokolade, kolaci, sladoledi itd.
    Danas sam stala na vagu i vidim: 66kg; znaci ipak gubim kilazu! Ali sam uvek toliko sita ki nahranjena, da sam zbog toga i imala osecaj da se gojim. Prosto ne mogu da poverujem, da neko moze ovoliko da jede, a da gubi kilazu. Daj boze da se ovako nastavi.

    1. Količinu jela treba odmeriti prema apetitu, ne jedu svi isto, ali svi imamo redovne obroke i pratimo osnovna pravila. Ako vam se prispava posle jela znači da ste malo preterali. Ne brinite, nećete se ugojiti.

  8. Posle 3meseca hrono ishrane, na restrikciji, koje sam se strogo pridržavala, 12kg manje, sa 84 na72kg., visoka sam 176cm,52godine imam. Sa svim tim zadovoljna, ali – uradila krvnu sliku na početku, i sada, zbog povišenog holesterola . Jesu to bile granične vrednosti, ali su posle ova 3 meseca povećane. Ukupan holesterol, sa 5.9 na 6.5,HDL je ostao isti 1.6,a LDL sa 3.83 na 4.48! Šta činiti? Da li imate nekih saznanja u vezi ove problematike,savet?

    1. Svaki organizam je priča za sebe, većina ljudi je snizila vrednosti holesterola na ovoj ishrani. Šta ste najviše jeli?

  9. postovanje,
    planiram da predjem na hrono ali molim za svjet kako bih to izveo s obzirom kako su mi vec obroci rasporedjeni…
    dorucak je u 6h
    rucak nije moguc prije 15h! mislim jeste moguc ali to bi bilo nesto da nosim na posao (sendvic) ili sta vec, kao sto sad radim…ipak nije to to…u periodu od 17h-20h imam sat vremena treninga od tih sat vremena treninga je 20-30min bas veliki napor u pitanju (crossfit)…kako bi to bilo najbolje da se rasporedi i da li su ovi recepti ok za nekog ko se bavi ovim sportom?
    unaprijed zahvalan!

    1. Morate da jedete na poslu ako hoćete da ispratite pravila. Samo ne sendvič već nešto konkretno. A onda kada imate naporne treninge ne bi bilo loše da imate i vanrestriktivan ručak koji podrazumeva skorobne namirnice.

Ostavite komentar